Αρχική σελίδα
 

 
Hilterapia editorial staff,dott. Franco Marchetti
Για τη φροντίδα μιας ήπιας φλεγμονής του τένοντα μπορεί να είναι αρκετό να ακολουθήσει κανείς μερικούς κανόνες που συνοψίζονται σε 5 βασικά σημεία: προστασία, ανάπαυση, πάγος, συμπίεση και ανύψωση.
  • Είναι καλό να προφυλάσσει κανείς την προσβεβλημένη περιοχή, χρησιμοποιώντας προστατευτικό εξοπλισμό.
  • Ο τραυματισμένος τένοντας πρέπει να αναπαυθεί, προσέχοντας να μην πραγματοποιούνται κινήσεις που προκαλούν πόνο ή πρήξιμο.
  • Η εφαρμογή της παγοκύστης συμβάλλει στην άμβλυνση του πόνου και στην ελάττωση του πρηξίματος και της φλεγμονής. Καλό είναι να παραμένει πάνω στην τραυματισμένη περιοχή για 15-20 λεπτά, επαναλαμβάνοντας την εφαρμογή κάθε 2-3 ώρες.
  • Η πίεση συμβάλλει στη μείωση του οιδήματος.
  • Μια περαιτέρω βοήθεια στην εξάλειψη του πρηξίματος αφορά τη στάση του ενδιαφερόμενου μέλους: πρέπει να διατηρείται ανυψωμένο.
Hilterapia editorial staff,dott. Franco Marchetti Διαβάστε περισσότερα...
Hilterapia editorial staff, dott. Franco Marchetti

Ορισμένα μέτρα συμβάλλουν στη μείωση του κινδύνου ανάπτυξης του συνδρόμου καρπιαίου σωλήνα, ειδικά όσον αφορά τα άτομα που ασκούν μια δραστηριότητα που απαιτεί επαναλαμβανόμενες κινήσεις του χεριού.

Σημαντικό είναι να μειώνετε την ασκούμενη δύναμη και να ελαχιστοποιείτε τη χρησιμοποιούμενη δύναμη λαβής: όταν, για παράδειγμα, είστε υποχρεωμένοι να γράφετε για πολλή ώρα, καλό είναι να χρησιμοποιείτε ένα στυλό μεγάλης διαμέτρου, ώστε να αποφεύγετε το σφιχτό κράτημα των δαχτύλων, και να μην το πιέζετε πολύ.

Κάνετε σύντομα διαλείμματα, ώστε να δίνετε στο χέρι τη δυνατότητα να ξεκουράζεται. Αυτές οι μικρές παύσεις είναι εξαιρετικά σημαντικές κατά την εκτέλεση εργασιών που εκθέτουν σε δονήσεις ή που απαιτούν πολλή δύναμη.

Προσέχετε τη στάση του σώματός σας: μια λανθασμένη στάση, όταν, για παράδειγμα, πληκτρολoγείτε, μπορεί να ευνοήσει την εμφάνιση της πάθησης.

Προσπαθείτε να διατηρείτε ζεστά τα χέρια και τους καρπούς. Εάν εργάζεστε στο κρύο, να χρησιμοποιείτε γάντια.

Διαβάστε περισσότερα...
Hilterapia editorial staff, dott. Franco Marchetti

Δεδομένου του ρόλου που παίζει η γήρανση στην εμφάνιση της αυχενικής αρθρίτιδας, η πλήρης πρόληψή της είναι αδύνατη. Είναι, ωστόσο, εφικτή η μείωση του κινδύνου, ακολουθώντας ορισμένες χρήσιμες συμβουλές:

Aποφεύγετε δραστηριότητες που προκαλούν αυχενικούς τραυματισμούς, ειδικά αν υποφέρετε ήδη από πόνους στο λαιμό.

Προσπαθείτε να διατηρείτε εξασκημένους τους αυχενικούς μύες, εκτελώντας ασκήσεις που βοηθούν στη διατήρηση της ελαστικότητας, της δύναμης και του εύρους της κίνησής τους.

Αποφεύγετε δραστηριότητες που επιβαρύνουν και ΅στρεσάρουνΆ το λαιμό.

Εάν είστε υποχρεωμένοι να παραμένετε ακίνητοι για μεγάλα χρονικά διαστήματα, για παράδειγμα καθισμένοι μπροστά στον ηλεκτρονικό υπολογιστή, κάνετε διαλείμματα που επιτρέπουν την αλλαγή της στάσης του σώματος.

Ελέγχετε τη στάση του σώματός σας, ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο σωστή.

Διαβάστε περισσότερα...
 
Hilterapia editorial staff,dott. Franco Marchetti

Ακολουθούν μερικοί κανόνες που μειώνουν τον κίνδυνο να υποστεί κανείς διάστρεμμα:

Η κατάλληλη προπόνηση βοηθάει στον περιορισμό των ατυχημάτων.

Εάν κανείς είναι επιρρεπής στα διαστρέμματα, μπορεί να είναι χρήσιμη η χρήση προστατευτικού εξοπλισμού κατά τη διάρκεια της ανάρρωσης και κατά την επιστροφή στις αθλητικές δραστηριότητες μετά από τραυματισμό.
Ακόμα πιο σημαντική είναι η προσπάθεια ενδυνάμωσης των μυϊκών ομάδων που βρίσκονται γύρω από την άρθρωση, με σκοπό την αύξηση της σταθερότητας και τη μείωση του κινδύνου πρόκλησης νέου διαστρέμματος.

Διαβάστε περισσότερα...
Hilterapia editorial staff,dott. Franco Marchetti

Παρακάτω παρατίθενται ορισμένες συμβουλές που μειώνουν τον κίνδυνο προσβολής από επικονδυλίτιδα:
Καλό είναι να προετοιμάζεστε πριν τη σωματική άσκηση και είναι σημαντικό να εκτελείτε ασκήσεις ενδυνάμωσης του μυϊκού συστήματος, όπως για παράδειγμα ασκήσεις κάμψης και διάτασης του αγκώνα, κρατώντας βάρος στο χέρι.
Αφιερώστε χρόνο στην κατάλληλη προθέρμανση πριν αρχίσετε να εξασκείτε ένα άθλημα.
Προσπαθήστε να κρατάτε τον αγκώνα “ασφαλή” όταν σηκώνετε βάρη ή πραγματοποιείτε διάφορες κινήσεις, όπως το χτύπημα της μπάλας με τη ρακέτα.

Εκμεταλλευτείτε τους μύες του βραχίονα, που είναι πιο γεροί σε σχέση με εκείνους του αντιβραχίου και είναι σε θέση να αντέξουν καλύτερα την έντονη προσπάθεια.
Διορθώστε τις λανθασμένες κινήσεις, τόσο αυτές που αφορούν την τεχνική ενός αθλήματος, όσο και εκείνες που σχετίζονται με την επαγγελματική δραστηριότητα.

Σε περίπτωση που καταπονήσατε τον αγκώνα σε υπερβολικό βαθμό, μπορεί να είναι χρήσιμο, στο τέλος της προσπάθειας, να εφαρμόσετε επάνω του για λίγα λεπτά μια παγοκύστη.

Διαβάστε περισσότερα...
 

<< Αρχική < Προηγ. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Επόμ. > Τελευταία >>